Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování paprsku v reálném čase
Jadavan, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zobrazování technikou sledování paprsku v reálném čase. Po úvodu, který obsahuje stručný základ této problematiky, následuje rozebrání technik pro urychlování výpočtu. Většina rozebíraných technik je aplikovatelná na dnes běžně používané počítače. Poslední část se zaměřuje na vlastním implementaci vybraných technik a zhodnocení výsledků měření.
Detekce zájmových bodů na CUDA
Ryba, Jan ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Detekce rohových bodů je jednou z mnoha činností, v rámci počítačového vidění, použitelných pro určování pohybu, sledování objektů, porovnávání obrazů, atd. Většina algoritmů je však komplexních a výpočetně náročných. Zde vstupuje platforma CUDA. Funkce běžící paralelně na grafických akcelerátorech mohou výrazně snížit čas nutný pro výpočet. Takto je umožněno detekovat rohové body v real-time nebo rychleji. Práce se zabývá algoritmy Moravec a Harris a jejich efektivní implementací na CUDA. Důležitý je i průzkum možností a výkonu platformy CUDA.
Sledování paprsku v reálném čase
Jadavan, Rostislav ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zobrazování technikou sledování paprsku v reálném čase. Po úvodu, který obsahuje stručný základ této problematiky, následuje rozebrání technik pro urychlování výpočtu. Většina rozebíraných technik je aplikovatelná na dnes běžně používané počítače. Poslední část se zaměřuje na vlastním implementaci vybraných technik a zhodnocení výsledků měření.
Detekce zájmových bodů na CUDA
Ryba, Jan ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Detekce rohových bodů je jednou z mnoha činností, v rámci počítačového vidění, použitelných pro určování pohybu, sledování objektů, porovnávání obrazů, atd. Většina algoritmů je však komplexních a výpočetně náročných. Zde vstupuje platforma CUDA. Funkce běžící paralelně na grafických akcelerátorech mohou výrazně snížit čas nutný pro výpočet. Takto je umožněno detekovat rohové body v real-time nebo rychleji. Práce se zabývá algoritmy Moravec a Harris a jejich efektivní implementací na CUDA. Důležitý je i průzkum možností a výkonu platformy CUDA.
Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0
Kimer, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro měření výkonnosti grafických akcelerátorů podporujících standard OpenGL ES 3.0, a to formou realistického zobrazování 3D scén v reálném čase. Nejprve je popsána historie a nové funkce grafické knihovny OpenGL ES 3.0. Poté jsou stručně rozebrány vybrané algoritmy realistického zobrazování 3D scén v reálném čase, které lze díky novým funkcím v knihovně implementovat. Dále je popsán návrh testovací aplikace, a to včetně online databáze výsledků obsahující podrobné informace o zařízeních. Následuje popis implementace na platformách Android a Windows, včetně popisu testování na mobilních zařízeních po publikování aplikace v obchodu Google Play. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a je zmíněno možné budoucí pokračování projektu.
Knihovna grafických filtrů implementovaná v jazyce Cuda
Peroutková, Hedvika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Sedláček, David (oponent)
Tato práce se zabývá problémem snížení výpočetního času při práci s rastrovými obrázky pomocí paralelizace výpočtu na grafické kartě. Prací s rastrovými obrázky se rozumí aplikace grafických filtrů, které mohou být na výchozí obrázek aplikovány postupně s různým nastavením. Na základě multikriteriálního výběru tato práce vyhodnocuje vhodnost použití paralelizace na grafické kartě při úpravách rastrových obrázků. Pro implementaci filtrů na grafické kartě je použit jazyk CUDA. Filtrům lze nastavit průhlednost a mód slučování průběžných výstupů. Byly implementovány různé typy grafických filtrů jako histogramové, barevné, konvoluční a další. V rámci této práce bylo vytvořeno grafické uživatelské rozhraní, které umožňuje výběr a nastavení jednotlivých filtrů pro zvolený obrázek, odečítání času potřebného pro změny filtrů a jejich nastavení a uložení výsledného obrázku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.